خدمات پاتیراصنعت

توسعه برنامه‌های کاربردی

برنامه ها شامل طیف وسیعی از کاربردها نظیر ارتباطات، فروشگاه، سرگرمی و بازی... می باشد و محدودیت تولید آنها بستگی به خلاقیت فکری ایده پرداز آنها دارد، کارشناسان پاتیرا صنعت در روند ایجاد برنامه ها بر بستر وب، موبایل و کامپیوتر از ابتدای مدل سازی تا انتهای تست و توزیع در کنار شما خواهند بود

طراحی وایجاد Web API برای سرویس دهی به کاربران

استفاده از آخرین تکنولوژی در طراحی و توسعه وب سایت

برنامه‌های کاربردی تحت ویندوز

توسعه آپ بر بستر Andriod و iOS

برون‌سپاری فناوری اطلاعات

با توجه به پیشرفت روزافزون فناوری اطلاعات، نیاز به افزایش ظرفیت و توسعه توانمندی‌های فناوری اطلاعات برای همراهی با نیازهای سازمان بصورت دائمی وجود دارد. برون‌سپاری خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان یکی از استراتژی‌های موفق در جهت افزایش اثربخشی و کاهش هزینه‌های جاری و عملیاتی مرتبط با فناوری اطلاعات در شرکت‌ها شناخته شده است. از جمله مزایای خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد

کاهش ریسک و افزایش سطح بهره‌وری

استفاده از متخصصین در زمینه‌های گوناگون فناوری

کاهش و کنترل هزینه‌ها

بهبود تمرکز شرکت بر فعالیت‌های اصلی

مشاوره فناوری اطلاعات

انتخاب مشاور یكی از مهمترین و حساس‌ترین تصمیماتی است كه كارفرما در جهت انجام یک پروژه اتخاذ می‌كند. موفقیت هر پروژه اغلب بستگی به چگونگی كسب تواناترین و مجرب‌ترین متخصص‌ در دسترس را داشته و بهترین نتایج در اجرای یک پروژه هنگامی به دست می‌آیند كه رابطه‌ای حرفه‌ای و اعتماد متقابل بین كارفرما و مشاور وجود داشته باشد. مشاوران باتجربه و حرفه‌ای شرکت پاتیراصنعت در هر زمان تصمیمات و استراتژی‌های صحیح و هدف‌دار را آماده، و در جهت منافع پروژه به كارفرما ارائه می‌کنند.

مشاوران باتجربه و تایید صلاحیت شده توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران

مشاوره در زمینه‌ شبکه و اینترنت

مشاوره در زمینه مدیریت و آموزش

ارائه مشاوره تخصصی به شرکت‌ها و سازمان‌ها

فناوری اطلاعات[۱] (به انگلیسی: Information Technology یا IT)، همان‌طور که به‌وسیله انجمن فناوری اطلاعات آمریکا (ITAA) تعریف شده‌است، «به مطالعه، طراحی، توسعه، پیاده‌سازی، پشتیبانی یا مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی مبتنی بر رایانه، خصوصاً برنامه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزار رایانه می‌پردازد». به‌طور کوتاه، فناوری اطلاعات با مسائلی مانند استفاده از رایانه‌های الکترونیکی و نرم‌افزار سروکار دارد تا تبدیل، ذخیره، حفاظت، پردازش، انتقال و بازیابی اطلاعات و در تعریف دیگری (که به نظر می‌رسد کاملتر و دقیقتر باشد) فناوری اطلاعات به کلیه فناوری‌هایی اشاره می‌کند که در شش حوزه جمع‌آوری، ذخیره‌سازی، پردازش، حفاظت، انتقال و نمایش اطلاعات کاربرد داشته و اثرگذار هستند. اخیراً تغییر اندکی در این عبارت داده می‌شود تا این اصطلاح به‌طور روشن دایره ارتباطات مخابراتی را نیز شامل گردد؛ بنابراین عده‌ای بیشتر مایلند تا عبارت «فناوری اطلاعات و ارتباطات» (فاوا) (Information and Communications Technology) یا به اختصار ICT را به کار برند بسیاری مفهوم فناوری اطلاعات را با کامپیوتر و انفورماتیک ادغام می‌کنند، این درحالیست که این‌ها ابزارهای فیزیکی فناوری اطلاعات می‌باشند نه تمامی آنچه که فناوری اطلاعات پوشش می‌دهد. سید حامد خسروانی شریعتی در مقاله‌ای در همین زمینه آورده‌است که:" با فرض اینکه فناوری اطلاعات یک سیب باشد، کامپیوتر، شبکه، نرم‌افزار و دیگر ابزارهای مرتبط با این حوزه همانند دم سیب است که میوه توسط آن تغذیه می‌گردد، حال این خود سیب است که محصول اصلی است و هدف و نتیجه در آن خلاصه می‌گردد. " محتویات ۱ عناصر کاملاً اصلی ۱.۱ زمینه‌های IT ۱.۲ ابزارهای نرم‌افزاری مدیریت خدمات فناوری اطلاعات ۲ فناوری اطلاعات در ایران ۳ فناوری اطلاعات در دانشگاه‌های ایران ۳.۱ دروس تخصصی مهندسی فناوری اطلاعات ۴ جستارهای وابسته ۵ منابع عناصر کاملاً اصلی فناوری اطلاعات متشکل از چهار عنصر اساسی انسان، سازوکار، ابزار و زمان است انسان: منابع انسانی، مفاهیم و اندیشه، نوآوری سازوکار: قوانین، مقررات و تبط، جهانی زمینه‌های IT امروزه معنای اصطلاح «فناوری اطلاعات» بسیار گسترده شده‌است و بسیاری از جنبه‌های محاسباتی و فناوری را دربر می‌گیرد و نسبت به گذشته شناخت این اصطلاح آسان‌تر شده‌است. چتر فناوری اطلاعات تقریباً بزرگ است و بسیاری از زمینه‌ها را پوشش می‌دهد. متخصص فناوری اطلاعات وظایف گوناگونی دارد، از نصب برنامه‌های کاربردی تا طراحی شبکه‌های پیچیده رایانه‌ای و پایگاه داده‌های اطلاعاتی.[۲] فناوری اطلاعات و علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی ارتباط تنگاتنگی با هم دارند. ابزارهای نرم‌افزاری مدیریت خدمات فناوری اطلاعات با افزایش چشمگیر تنوع تجهیزات و خدمات مربوط به فناوری اطلاعات، مدیریت خدمات ارائه شده در این حوزه نیز با چالشهای فراوانی روبرو شده‌است. مدیریت رسیدگی به مشکلات و درخواستها، مدیریت تجهیزات و منابع در رابطه با خدمات پشتیبانی فنی و تخصیص آنها به کاربران، و همچنین نظارت، کنترل و برنامه‌ریز در این زمینه از جمله مواردی است که مدیران حوزه فناوری اطلاعات را بر آن می‌دارد تا برای خود ابزارهای سودمند و کارا تدارک ببینند. از جمله این ابزارها، می‌توان به نرم‌افزارهای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات اشاره نمود که می‌توانند مدیران و کارشناسان و تکنسین‌ها را در این رابطه یاری نمایند.